თემატური გეგმები

საგანი:  ქიმია
კლასი:   VIII
საგნის  მასწავლებელი: გულნაზი შამანაძე




VIII  კლასი




თემის სახელწოდება



სასწავლო დროის ხანგრძლივობა. საათების რაოდენობა
ჩატარების დრო
1
2
3
4




1.
2.
3.
4.
5.
6.


7.
8.
9.
10.

11.

12.
13.

14.
15.

16.
17.



18.
19.

20.
21.

22.
23.
24
25.
26.


27.
28.
29.
30.

31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.




38.
39.
40.
41.

42.
43.
44.
45.

46.
47.

48.
49.


50.
51.
52.




53.
54.

55.
56
57
58

59
60
61

თავი. ნივთიერება


1.1  რას შეისწავლის ქიმია
1.2   ნივთიერებების თვისებები
1.3  ნივთიერება და ნარევი
1.4  როგორ დავყოთ ნარევი
1.5  რით განსხვავდება ნარევი და ნაერთი
1.6  ნარევის შემადგენელი კომპონენტების მასური და მოცულობითი წილის განსაზღვრა
1.7  რისგან შედგება ნივთიერება?
1.8  მარტივი და რთული ნივთიერება
1.9  რა არის ქიმიური ელემენტი
1.10          როგორ გამოისახება ქიმიური ელემენტი
1.11          როგორ გამოვსახოთ ნივთიერების შედგენილობა
1.12          ატომი, ელემენტი და ნაერთი
1.13          ატომის მასა, ფარდობითი ატომური და მოლეკულური მასა
1.14          რა არის ვალენტობა
1.15          გაანგარიშებანი ვალენტობის მიხედვით
1.16          შეამოწმეთ თქვენი ცოდნა?
1.17          მოსწავლეთა ცოდნის დონია თვითშემოწმება

II თავი. ქიმიური რეაქცია
2.1 რა ხდება ქიმიური რეაქციის პროცესში
2.2. იცვლება თუ არა მასა ქიმიური რეაქციის პროცესში
2.3როგორ გამოვსახოთ ქიმიური რეაქცია
2.4როგორ გავათანაბროთ ქიმიური რეაქციის ტოლობა
2.5. შედგენილობის მუდმივობის კანონი
2.6 რა განსხვავებაა წვასა და ჟანგვას შორის
2.7რა უწყობს ხელს წვის პროცესებს
2.8შეამოწმეთ თქვენი ცოდნა
2.9. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შეფასება

 III თავი. ნაერთთა კლასები
3.1 რას ნიშნავს ნაერთთა ,,კლასი,,
3.2რა არის მჟავა
3.3რა არის ტუტე
3.4. რა კავშირია ოქსიდებს, ფუძეებსა და მჟავას შორის
3.5. რა არის მარილი
3.6. მეტალის ურთიერთქმედება მჟავასთან
3.7. კვლქავ მეტალების თვისებებს შორის
3.8. შეერთებისა და დაშლის რეაქცია
3.9 ჩანაცვლებისა და მიმოცვლის რეაქცია
3.10შეამოწმეთ თქვენი ცოდნა
3.11.  მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება

IV თავი. ატომის აგებულება. პერიოდული სისტემა
4.1ატომის შედგენილობა
4.2რა არის იზოტოპები
4.3. ატომური ნომერი
4.4  რა აქვს განსხვავებული ელექტრონებს ატომში
4.5როგორ გამოვსახოთ ატომის ელექტრონული შედგენილობა
4.6. როგორ მოძრაობს ელექტრონი ატომში
4.7ატომის ელექტრონული ფორმულის შედგენა
4.8რის შესახებაა პერიოდულობის კანონი
4.9. იცვლება თუ არა ატომთა ელექტრონული აგებულება პერიოდულად
4.10. რა არის პერიოდული სისტემა
4.11ელექტრონული ფორმულის შედგენა პერიოდულ სისტემაში ელემენტის მდებარეობის მიხედვით
4.12. ნივთიერების აგებულება
4.13. შეამოწმეთ თქვენი ცოდნა
4.14მოსწავლეთა ცოდნის დონის  შემოწმება


თავი. გეოლოგიური გარდაქმნები
5.1 როგორაა აგებული დედამიწა
5.2რომელი ქანებისაგან შედგება დედამიწის ქერქი
5.3მაგნური ქანები
5.4 გამოფიტვა
5.5გამოფიტვიდან დალექვამდე
5.6როგორ წარმოიქმნება დანალექისაგან დანალექი ქანი
5. 7. მეტამორფული ქანები
5.8. შეამოწმეთ თვენი ცოდნა
5.9. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება








1 სთ
1სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ


1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ



1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ




1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ

1        სთ
       1სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ


1 სთ
1 სთ
1 სთ




1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ






IX კლასი

საგანი:  ქიმია
კლასი:   IX
საგნის  მასწავლებელი: გულნაზი შამანაძე
                                                                         კალენდარული გეგმა




თემის სახელწოდება



სასწავლო დროის ხანგრძლივობა. საათების რაოდენობა
ჩატარების დრო
1
2
3
4





1.
2.
3.

4.
5.
6.

7.

8.
9.
10.




11.

12.
13.
14.
15.
16.

17.
18.

19.
20.
21.

22.

23.
24
25.
26.
27.
28.
29.
30.

31.

32.

33.



34.
35.

36.
37.
38.
39.
40.

41.
42.
43.
44.
45.
46.




47.
48.
49.

50.
51.

52.

53.

54.

55.
VIII კლასის მასალის მიმოხილვა

თავი. რაოდენობრივი გაანგარიშებები ქიმიაში

1.1  ნივთიერების რაოდენობა. მოლი
1.2  მოლური მასა
1.3  აირად ნივთიერებათა შორის მიმდინარე რეაქციები
1.4  აირის მოლური მოცულობა
1.5  რომელი აირია უფრო მძიმე
1.6  რა რაოდენობრივი თანაფარდობით ურთიერთქმედებს ნივთიერებები
1.7  როგორ ამოვხსნათ გასაანგარიშებელი ამოცანა ქიმიაში
1.8  ექსპერიმენტული სამუშაო
1.9  მოსწავლეთა ცოდნის თვითშეფასება
1.10          მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება


II თავი. მეტალები და არამეტალები
2.1 სად მდებარეობს მეტალები პერიოდულ სისტემაში
2.2. მეტალების ფიზიკური თვისებები
2.3. სუფთა მეტალი თუ შენადნობი
2.4. რომელი მეტალია უფრო აქტიური
2,5. პრაქტიკული მეცადინეობა
2.6 როგორ ურთიერთქმედებს მეტალები წყალთან
2.7.მეტალების კოროზია
2.8. განიცდის თუ არა ყველა მეტალი კოროზიას
2.9. არამეტალების შესახებ
2.10. შეამოწმეთ თქვენი ცოდნა
2.11. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შეფასება
 III თავი. ნაერთთა კლასები
3.1 ოქსიდის ფორმულა  და პერიოდული სისტემა - როგორ მიიღება ოქსიდი
3.2. ოქსიდების თვისებები
3.3. რა თვისებები აქვს მჟავებს
3.4. რა თვისებები აქვს ფუძეებს
3.5. როგორ მიიღება მჟავა და ფუძე
3.6. როგორ მიიღება მარილი
3.7. რა თვისებები აქვს მარილებს
3.8. მარილები პრაქტიკაში
3.9. რა კავშირია მარტივ და რთულ ნივთიერებებს შორის
3.10. გაანგარიშებები ქიმიური ფორმულის მიხედვით
3.11. გაანგარიშებები ქიმიური ფორმულის მიხედვით
3.12. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება

IV თავი. ქიმიური რეაქცია და ენერგია
4.1.სითბო და ქიმიური რეაქცია
4.2. როდიის არის რეაქციის ტოლობა თერმოქიმიური
4.3. ნახშირწყალბადი და სითბო
4.4  რა არის ნავთობი
4.5. რა არის თბოუნარიანობა
4.6. როგორ შევაფასოთ საწვავი
 4.7.ნავთობი და ბუნებრივი აირი როგორც ნედლეული
4.8. წყალბადი და ენერგეტიკა
4.9. ენერგია და ქიმიური რეაქცია
4.10. გალვანური ელემენტი
4.11. რა არის პოლიმერი
4.12. ქიმიური ტექნოლოგია
4.13. მოსწავლეთა ცოდნის დონის  შემოწმება


თავი.  გარემო ქიმიის თვალსაზრისით
5.1 რა აბინძურებს ჰაერს
5.2. სათბურის ეფექტი
5.3. რას ნიშნავს ჰაერის ხარისხის კონტროლი
5.4 მჟავა წვიმები
5.5.როგორ შევამციროთ ნიადაგის მჟავიანობა
5.6რას ნიშნავს წყლის სისუფთავის კონტროლი
5. 7. წყლის ხარისხის განსაზღვრა ქიმიური ანალიზის მეთოდებით
5.8. როგორ ავიცილოთ წყლის დაბინძურება
5.9. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება




8 სთ




1 სთ
1სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ




1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ

1 სთ

2 სთ



1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
2        სთ




1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ

1 სთ

1 სთ

2 სთ







X კლასი

საგანი:  ქიმია
კლასი:   X
საგნის  მასწავლებელი: გულნაზი შამანაძე
                                                                         კალენდარული გეგმა





თემის სახელწოდება



სასწავლო დროის ხანგრძლივობა. საათების რაოდენობა

ჩატარების დრო
1
2
3
4





1.
2.
3.
4.
5.
6.

7.
8.
9.

10.

11.

12.



13.
14.

15.
16.


17.
18.
19.
20.
21.







22.
23.
24.
25.
26.

27.
28.

29.

30.
31.
32.
33.
34.

35.
36.

37.
38.




39.
40.
41.

42.
43.
44.
45.
46.



47
48.
49.

50.
51.

52.
53.
54.

55.
56.
57.
58.
59.

60.
61.
62.


63.

64


65
66
67




თავი. ატომის აგებულება და პერიოდული სისტემა
1.1.            ატომიდან ატომამდე
1.2.            იზოტოპები
1.3.            ატომთა სახეობა - ქიმიური ელემენტი
1.4.            ელექტრონის მდგომარეობა ატომში
1.5.            ელექტრონული შრის სტრუქტურა
1.6.            ენერგეტიკული დონის სტრუქტურის გამოსახვა
1.7.            Dქვედონე ელემენტის ატომში
1.8.            კვანტური რიცხვები
1.9.            პერიოდული სისტემა და ატომის ელექტრონული აგებულება
1.10.        ატომის ელექტრონული აგებულება და თვისებათა პერიოდული ცვლილება
1.11.        იონიზაციის ენერგია და პერიოდული სისტემა
1.12.        მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება

II თავი. ატომის ელექტრონული აგებულება და ქიმიური ბმა
2.1. რა არის ქიმიური ბმა
2.2. რამდენი კოვალენტური ბმის დამყარებაა შესაძლებელი მოლეკულაში
2.3. მარტივი და ჯერადი ბმა
2.4. კოვალენტური ბმა და ელექტროუარყოფითობა
2.5. ჰიბრიდიზაცია
2.6. რა არის იონური ბმა
2.7. მეტალური ბმა
2.8. წყალბადური ბმა
2.9. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება




III თავი. იონური მიმოცვლის და ჟანგვა-აღდგენის რეაქციები . ელექტროლიზი

3.1 . ჟანგვის რიცხვი და ვალენტობა
3.2. ჟანგვის რიცხვი და პერიოდული სისტემა
3.3. ჟანგვა-აღდგენის რეაქცია
3.4.ჟანგვა-აღდგენის რეაქციის ტიპები
3.5. ელემენტის ჟანგვის რიცხვი და ჟანგვა-აღდგენის უნარი
3.6. ელექტროლიტი თუ არაელექტროლიტი
3.7. რა ხდება ელექტროლიტის წყალში გახსნისას
3.8. მჟავას, ტუტისა და მარილის ელექტროლიტური დისოციაცია
3.9. ძლიერია თუ სუსტი ელექტროლიტი?
3.10. რა არის იონური რეაქცია
3.11. გახსნილი ნივთიერების მასური და მოლური წილი
3.12. ელექტროლიზი
3.13. ელექტროლიზის რაოდენობრივი დახასიათება
3.14.როდესაც ანოდი ხსნადია
3.15.მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება

IV თავი. ქიმიური რეაქციის სიჩქარე. ქიმიური წონასწორობა

4.1ქიმიური რეაქციის სიჩქარე
4.2, როგორ ვმართოთ ქიმიური რეაქცია?
4.3. ქიმიური რეაქციის სიჩქარე და ტემპერატურა
4.4. რა არის კატალიზატორი და კატალიზი
4.5. მოქმედ მასათა კანონი
4.6.შექცევადი და შეუქცევადი რეაქციები
4.7. ქიმიური წონასწორობა
4.8. ქიმიურ წონასწორობაზე მოქმედი ფაქტორები
4.9. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება


V თავი.  არამეტალები
5,1. წყალბადი
5.2. ჟანგბადი
5.3. ზოგადი ცნობები VII ჯგუფის ელემენტების შესახებ
5.4. ქლორი
5.5. ზოგადი ცნობები VI ჯგუფის ელემენტების შესახებ
5.6. გოგირდი
5.7. გოგირდის ნაერთები
5.8. . ზოგადი ცნობები V ჯგუფის ელემენტების შესახებ
5.9. აზოტი
5.10. ამიაკი
5.11. აზოტმჟავა
5.12. ფოსფორი
5.13. ზოგადი ცნობები IV ჯგუფის ელემენტების შესახებ
5.14.ნახშირბადი
5.15. სილიციუმი
5.16. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება

VI თავი.  მეტალები
6.1. ზოგადი ცნობები I ჯგუფის ელემენტების შესახებ
6.2. . ზოგადი ცნობები II ჯგუფის ელემენტების შესახებ. . კალციუმი, მაგნიუმი და მათი ნაერთები
6.3.ალუმინი. ალუმინის ნაერთები
6.4.რკინა.  მანგანუმი
6.5. მეტალთა ძაბვის ელექტროქიმიური მწკრივი
6.6. მოსწავლეთა ცოდნის დონის შემოწმება










1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ

1 სთ

1 სთ



1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ







1 სთ
1სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ




1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ


1 სთ
1 სთ

1 სთ

1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ

1 სთ
1 სთ
1 სთ


1 სთ

1 სთ


1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ







Comments